woensdag 29 oktober 2014

Spice up your kitchen!

Wat heb ik een heerlijke week! Lekker druk maar niet te.. :-) Ik krijg steeds meer opdrachten voor woningpresentaties, mijn homeloving Lookbook valt in goede aarde, ook erg fijn.. En mijn kruidenhuisjes voor Kookalot zijn eindelijk klaar! Nu alleen nog mooi fotograferen en dan gaan deze ook in de shop. 

Wat me wel bevliegt is dat het nog maar 2 maandjes duurt voordat Robyne naar de basisschool gaat. De tijd gaat soms veel te snel. En altijd bekruipt mij de gedachte..: Heb ik wel genoeg van de eerste jaren genoten? En ja, ik kan zeggen dat ik dat gedaan heb.. De dagen dat ik bij ze ben, geniet ik volop van de dames. Maar toch is het niet te geloven dat het al weer 4 jaar geleden is dat ik moeder werd.... Niet te lang over nadenken en elke dag genieten! Dat is het enige wat we kunnen doen!

Zojuist een leuke download in de shop toegevoegd. Een pittige tekst om je keuken een beetje karakter te geven.. :-) Spice up your kitchen! Gebruik masking tape, magneetjes, gaatje met touwtje.. You name it! Dat kan je lekker allemaal zelf.. 
Of gebruik het Happy Board van Kookalot. Ook super leuk!

Een fijne week allemaal!

XOXO Gieta



Geen opmerkingen:

Een reactie posten