dinsdag 18 november 2014

Leuke DIY kinderkamer

Bij de fotografie van een super leuke woning hier in Putten kwam ik het volgende kastje in een kinderkamer tegen.. Gave  DIY!

Wat heb je nodig?

- een open houten kastje, van binnen in een gave kleur schilderen
- poster met mooi illustratie/naam van je kind (kan ik evt voor je maken)
- een leuke vlaggetjeslijn gemaakt van maskingtape en touw
- zogenaamde snoepjes;  gemaakt van leuke stof, vulling en touw.

Hoe leuk! En zie ook dat leuke kussentje... Naaien is niet mijn sterkste kant, dus ik ga mijn schoonmoeder eens lief aankijken denk ik.. :-)




Ik voel me zo bevoorrecht om zoveel verschillende leuke interieurs en woningen te zien. Soms ook best moeilijk want ik kom zoveel gave dingen tegen wat ik dan meteen ook allemaal wil! 
Bomvol inspiratie heb ik deze woning met tegenzin weer verlaten:-) Op naar m'n eigen stekkie waar ik eigenlijk nog elke dag ook zo blij mee ben!

Fijne week allemaal!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten