dinsdag 22 juli 2014

Chaos!


Hmmm.. The glorious mess that you are... Zo kan ik me deze week wel voelen. Embrace it? Dat is wel een dingetje hoor! 
Zo net voor de vakantie heb ik dan zo'n leuk actielijstje.. Ken je dat? Dat actielijstje word steeds langer en tegen de tijd dat je op vakantie gaat, ben je compleet gestrest! Zo'n iemand ben ik dus..  Eigenlijk maalt het constant in mijn hoofd wat ik allemaal nog moet doen en waar in hemelsnaam haal ik de tijd vandaan. Zo zonde.. Want wat heeft het voor zin om er überhaupt over na te denken? Verspilling is het.. Zodra er tijd is: doen wat je kunt doen en wat niet af is, is niet af. Ik weet het zo goed, maar echt zo denken kan ik niet. 

Dit is iets waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben. Dat actielijstje zal nooit leeg zijn, dus dit probleem zal ik altijd houden. Loslaten is het advies wat ik mezelf geef. " In het nu leven" ... etc, etc.. 
Ik hoop dat ik het ooit ga leren.

Als ik dan mijn dochter's kamer binnenloop.... Dat heerlijke, onschuldige, lieve kamertje. Waar de knuffeltjes zorgvuldig worden neergezet door mevrouw zelf. Waar er van die lieve kleurtjes zijn, wat ik eigenlijk wel in mijn hele huis wil.. (maarja, ik woon niet alleen..). Dan kan ik gelukkig nog wel echt genieten. Daar word ik rustig van! De omgeving waarin je bevindt, doet veel. Dat is een gegeven voor mij. Daarom vind ik mijn thuis, mijn spullen, mijn interieur zo belangrijk. Als ik nou toch ook nog mijn koppie stil kon zetten, dan zou het helemaal top zijn!


Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie toe! Ik ga binnenkort er ook even tussen uit. Even pas op de plaats, dingen op een rijtje, beseffen wat echt belangrijk is, genieten.. Ik wens iedereen dat toe!

XOXO Gieta

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12576243/?claim=cmfdkwpqhhq">Follow my blog with Bloglovin</a>


Geen opmerkingen:

Een reactie posten