woensdag 7 januari 2015

Kindertraktatie Konijntje

Het is al weer even geleden, maar ik wil jullie toch nog even de traktatie van Robyne laten zien! 
Misschien inspiratie voor jouw spruit... ;-)

Robyne is gek van haar knuffel "konijntje grijs".. Konijntje was ooit bruin, maar idd.. met recht.. nu "konijntje grijs". Het leek mij wel leuk om daar iets mee te doen! Via Pinterest kwam ik een heel schattig paashaas-zakje tegen en die wilde ik graag na-maken! 

Men neme:
- een handige schoonmoeder;
- vilt, heel goedkoop verkrijgbaar bij de Action;
- een witte stift of iets anders natuurlijk 
om oogjes en een neusje mee te creĆ«ren;
- wol of touw om het zakje dicht te maken.


Het figuurtje hebben we op het vilt getekend en uitgeknipt. Toen dichtgemaakt met de naaimachine. Opening tussen de oortjes houden, zodat de inhoud er nog in kan..

Inhoud? Heel simpel.. Een danoontje met leuk lepeltje van de Hema en wat "prinsessekoekjes" (onderhandeling met Robyne was geslaagd..;-)) samen met een klei-potje en figuurtje van de Zeeman.

Als labeltje heb ik leuke dierenfiguurtjes gemaakt. Wanneer alle kindjes hun traktatie hadden geopend konden ze met het labeltje daarna samen nog leuk domino spelen! Vind je dat ook leuk? 
Mail me, ik kan je de A-4tjes zo mailen! 
Uitprinten op wat dikker papier, knippen en klaar is kees!



Inmiddels is ze al naar school! Wat een verandering zeg! En wat heftig voor zo'n ukkie! Ze vind het het enorm spannend maar ook erg leuk.... 


Fijne week!
XOXO Gieta




Geen opmerkingen:

Een reactie posten