woensdag 10 december 2014

December chaos!

Bij ons is december altijd een heftig maandje. William jarig, Sinterklaas, Robyne jarig, Kerst, Oud & Nieuw.. Dit jaar is extra heftig want Robyne wordt 4 jaar! Gisteren heeft ze haar eerste wenmiddag gehad op school en dat liep niet bepaald op rolletjes.. ;-) Het hele naar-school-gaan-dingetje doet me veel meer dan verwacht en ik ben constant bezig met de afgelopen 4 jaar.. Hoe snel die tijd gegaan is.. Heb ik er wel genoeg van genoten? Ja, dat heb ik.. Maar toch gaat de tijd veel te snel!

En omdat Robyne het allemaal ook erg spannend vind, word mijn mood daar niet beter van.. 
Gelukkig heb ik altijd een heel lief vriendinnetje die me er dan even uitpraat! Heerlijk! Even hard lachen, situatie relativeren.. Zonder een echte hartsvriendin ben je nergens!

En Robyne? Die komt er echt wel.. Al zal het best even een lastige tijd worden. Maar ik weet zeker dat ze het op een gegeven moment geweldig gaat vinden! Zo ging het immers bij mij ook.. ;-)


Heb ik ook de kerstdrukte van Kookalot al genoemd? Die hebben we ook nog!Daarom, let op: De shop is tot 20 december open en dan hebben wij echt vakantie! ;-)

Kijk echt even op de website 
want er zitten hele leuke kortingen tussen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten