dinsdag 2 september 2014

Pie Box

Het idee om een appeltaart te gaan bakken was een beetje uit nood geboren. Onze appelboom kreeg het namelijk erg zwaar met ca. 40 appels! Dus Robyne en ik aan de slag. Ik zal je de foto's van het bakproces besparen, het komt er in principe op neer dat het 1 grote bende was! Maar dat mag de pret niet drukken, dat maakt het juist leuk!

Ik vroeg Robyne wie ze wel een lekker stukje taart zou willen geven? Grootoma Ali werd meteen genoemd.. En papa! Nou grootoma Ali en papa it is!! Zullen we de taartjes dan ook een beetje leuk als kadootje inpakken? Dat was natuurlijk helemaal top en dan kon Fayenn, die inmiddels weer wakker was, ook iets moois maken.

De "pie-box" ben ik ooit op internet tegen gekomen. Ik heb de vorm van de piebox op een groot stuk papier getekend en de meiden konden het inkleuren.. Gebruik wat dikker papier dan ik gedaan heb, helaas had ik even niets anders. Samen knippen, plakken en TADA! een leuk kadootje om te geven toch? Grootoma Ali  en papa waren in ieder geval de koning(in) te rijk! 

Interesse in een pdf-je van de piebox? Stuur me even een berichtje!

(Die leuke betonnen appel is van Lijn M!)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten